• Rejestracja
Witaj w serwisie pytań i odpowiedzi Pytania.pl, gdzie masz możliwość zadawania własnych pytań i otrzymywania odpowiedzi od innych użytkowników społeczności. Zarejestruj konto i dołącz do użytkowników Pytania.pl. Pytaj, odpowiadaj i zdobywaj punktu!

Efekt uboczny tabletek antykoncepcyjnych

0 głosów
Witam, od niedawna planujemy rozpocząć współżycie, oczywiście najpierw dziewczyna pójdzie do ginekologa, gdyż chcemy zabezpieczyć się prezerwatywa i pigułkami. Mamy jednak małe obawy, tzn. czy jeśli teraz zacznie brać pigułki (prawie 18 lat) to czy w późniejszym czasie nie będzie miała jakiś problemów, (znajoma brała pigułki przez 6-7 lat i miała problemy z zajściem w ciążę), tzn. np za jakieś 7 lat z zajściem w ciążę lub może jakieś inne kłopoty.
zapytał Maj 24, 2012 w kategorii Zdrowie anonimowy

1 Odpowiedź

0 głosów
Dłuższe stosowanie tabletek wiąże ze sobą ryzyko późniejszych problemów z potomstwem. Jeśli jesteście zdecydowani także na prezerwatywe to warto stosować tą metodę bez antykoncepcji hormonalnej, bowiem przy właściwym stosowaniu prezerwatywa jest skutecznym środkiem zapobiegawczym. Tabletka niesie ze soba ryzyko różnych problemów i może się zdarzyć, że będzie więcej stresu niż to wszystko jest warte.
odpowiedział Maj 24, 2012 anonimowy

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź
zapytał Maj 29, 2012 w kategorii Sex anonimowy
0 głosów
1 odpowiedź
zapytał Styczeń 27, 2012 w kategorii Sex marta (1,960 punktów)