• Rejestracja
Witaj w serwisie pytań i odpowiedzi Pytania.pl, gdzie masz możliwość zadawania własnych pytań i otrzymywania odpowiedzi od innych użytkowników społeczności. Zarejestruj konto i dołącz do użytkowników Pytania.pl. Pytaj, odpowiadaj i zdobywaj punktu!

Plamki krwi na majteczkach

0 głosów
Moja dziewczyna zażywa od początku obecnego cyklu pigułki. Dzisiaj jest 16 dzień cyklu i na majteczkach zauważyła plamki krwi. Co one mogą oznaczać?? Dotychczas nie zauważyła żadnych skutków ubocznych wywołanych zażywaniem pigułek. Kochaliśmy się kilka razy bez prezerwatywy ale nie do końca. Czy te plamienie może być spowodowane ciążą ?? czy może takie jest działanie tabletek (wyczytałem w dziale "antykoncepcja" że pigułki w pierwszych 3 miesiącach mogą spowodować plamienie. Dlaczego tak się dzieje?? Czy tabletki są źle dobrane??
zapytał Maj 26, 2012 w kategorii Sex anonimowy

1 Odpowiedź

0 głosów
Tabletki mogą wywoływać plamienia, jednak w przypadku zaistnienia takiej sytuacji należy udać się do lekarza. Tak zresztą jest również napisane w ulotce dołączonej do opakowania. Może to być wynikiem złego dobrania tabletek. Tabletki mimo wszystko działają i nie powinno dojść do zapłodnienia. Czas na plamienia, jaki dają producenci tabletek, wynika z faktu, iż organizm musi przystosować sie do nowej sytuacji. Jednak mimo wszystko proponuję, aby partnerka udała się do lekarza, który stwierdzi przyczynę plamień.
odpowiedział Maj 26, 2012 anonimowy

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź
zapytał Maj 24, 2012 w kategorii Sex anonimowy
0 głosów
1 odpowiedź
zapytał Lipiec 3, 2012 w kategorii Zdrowie anonimowy
0 głosów
1 odpowiedź
zapytał Lipiec 3, 2012 w kategorii Sex anonimowy
0 głosów
1 odpowiedź
zapytał Lipiec 3, 2012 w kategorii Sex anonimowy